jartiera pt mireasa jm06

jartiera pt mirese din satin

pret 15 lei

5 comentarii (+add yours?)

  1. Adina
    Sep 05, 2009 @ 14:21:22

    As dori sa fac si eu o comanda daca se poate numai ca nu prea stiu cum.

  2. julliana
    Sep 05, 2009 @ 18:47:20

    imi lasi pe mail sau pe mess comanda si adresa completa

  3. SILVIA
    Feb 02, 2011 @ 14:12:52

    BUNA
    M-AR INTERESA SA CUMPAR ACEST MODEL DE JARTIERA PENTRU MIREASA (jartiera pt mireasa jm06), VREAU SA STIU DACA MAI E VALABIL PRETUL AFISAT DE 15 LEI, CUM SE PROCEDEAZA PENTRU COMANDA, DACA SE PLATESTE TRANSPORTUL SI CAT M-AR COSTA (IN BRASOV)

  4. julliana
    Feb 03, 2011 @ 07:52:18

    buna,silvia.
    pretul este valabil astept adresa pe mail maryiulydavid@yahoo.com,taxa de transport este 7 lei

  5. SILVIA
    Feb 07, 2011 @ 14:31:48

    buna
    am incercat sa-ti las comanda pe mail si nu se trimite mailul…imi tot apare un mesaj de eroare….nu stiu ce se intampla….chiar am nevoie de jartiera pana vineri 11 feb ca sambata pe 12 cununsi vreau sa i-o fac cadou miresei. se poate asa repede? spune-mi cum sa-ti virez banii sau cum procedam

Lasă un răspuns

